Dido’s naar Middelharnis 14-5-2019 Vandaag al weer prachtig weer en een mooie opkomst van 12 man: BertdM, MarcelR, JohanK, FritsvdW, FransvL, PeterS, HansdH, ..
Zaterdag morgen vroeg uit de veren om naar HDVS te gaan om daar te starten met een mooie lange fietstocht.Bij de club zat het hele stel wat op de foto staat al te wachten ..
Gedeeltelijk solo 9-5-2019 Vandaag is het prima fietsweer, maar moet eerst naar de KNO arts in het Vlietland, volgens sommige ben ik af en toe wat doof maar ..
Naar Balkon van Europa 7-5-2019 Vandaag ziet het weer er beter uit dan voorspeld, bij de club zijn we met 7 man: Marcel, Hans, Bert, Piet, Frans, Wim en ik. Waar ..
Op zaterdag 15 juni bestaat onze TC 40 jaar en dat willen we op gepaste wijze vieren met de leden. Het bestuur heeft onze vaste sponsoren aangeschreven en dat is gehonoreerd. ..
Gisteren de Rijn en Lingetocht gereden met Marja,Koos ,Frank,Jan,Frans, bij het opstaan zag het er regenachtig uit maar de vooruitzichten ware gunstig Frans opgehaald ..
TCR rit solo 2-5-2019 Het is vanmorgen droog, er wordt wel wat regen verwacht en het is ook nog eens vakantietijd en tegen beter weten in ga ik toch maar ..
Vele wegen leiden naar de “KLIP” 30-4-2019 Vandaag somber weer en het is niet erg warm, de wind blijft maar uit het Noorden blazen! Bij de club een mooie ..
Gaan we wel gaan we niet de bollenrit vandaag doen toen ik uit bed kwam, naar wat gemessenger werd besloten om de rit te rijden toen ik bij de club aankwam zaten ..
Heel anders naar “Loesje” 25-4-2019 Het is donderdag dus clubfietsen voor de dido’s, het weer is wat minder geworden en de verwachting is voor in de loop ..