Slaapdronken word ik wakker een uur korter en een uur eerder opstaan ga je niet in de kouwe kleren zitten. Maar bij de club aangekomen zaten in de kantine al een aardige ..
Na een hint van Marco,om als Jan S niet mee fiets toch een rit verslag te schrijven . Heb ik van Marco een spoed cursus gekregen om weg wijs te worden om op de site ..
Naar “Stayokay” Hollandse Biesbosch 20-3-2018 Vanmorgen vroeg was het flink bewolkt, maar al gauw brak de zon door, dus er kan gefietst worden. Bij HDVS ..
Dido’s op woensdag 14-3-2018 Gisteren was het baggerweer dus van fietsen kwam niets terecht, maar vandaag was via TCR messenger al gauw een groepje gevormd ..
Even een mooi stukje van Meindert “geleend” over de tocht van vandaag, 11 maart: Vandaag hebben we even de regen afgewacht en zijn we na oproepen via “Messenger” ..
Vandaag de tocht voor de TCR rit van Zaterdag 7 April a.s. even voorgereden met Hans. (Marco) Om 09:00 komt Hans mij halen en we vertrekken naar de start locatie ..
De mollentocht 6-3-2018 Vandaag belooft een mooie dag te worden, de ijstijd is voorbij en de mollen zijn weer actief, zo ook de dido’s! Vanaf HDVS starten ..
Het is nog steeds fraai winterweer, het zonnetje schijnt volop en dus kan er gefietst worden! Kleding keuze is wel belangrijk vanwege de Oosten wind, maar met 3 laagjes ..
Het is al weer een prachtige dag, beter weer kan je niet hebben deze tijd van het jaar. Bij Hermes zijn we met zijn vieren: Jan, Marco, Hans en ik. Ja waar we gaan ..
Het ziet er buiten droog uit en de temperatuur is hier in het westen nog boven nul, dus goed weer om te fietsen! Bij de club staan er al 5 man te blauwbekken ..