Vanochtend een beetje somber maar wel droog weer dus vol goede moed naar de club getogen waar Frank de kantine zou openmaken zodat we eerst een lekker bakje koffie ..
Vandaag beloofde het een mooie dag te worden en er werd besloten om naar de flamingo’s in Battenoord te gaan kijken voordat ze weer vertrokken waren. Bij de club ..
Koffie bij de “Juffrouw” 11-1-2018 Vandaag is het donderdag en dus club fietsen, het is een beetje mistig maar dat mag hem de pet niet kreuken. Bij de club ..
Vandaag nog geen grote opkomst met 5 man gaan we opstap voor een winterrondje naar Loesje voor de koffiebreak: Marco, Rob, Hans, en Wim met zijn mooie Willier. We gingen ..
Vanochtend naar de polder getogen om alvast in te fietsen voor de zondag rit van vandaag, een strakblauwe lucht maar ijzge wind in de polder. Na een rondje kom ik aan bij Hermes ..
Afgelopen zaterdag was er de TCR-Nieuwjaarsreceptie met een hapje, drankje en goed gezelschap. Even een korte terugblik op 2017: Het was een goed jaar. Mooie tochten ..
Met enige regelmaat worden wij geconfronteerd met onjuiste e-mailadressen en telefoonnummers. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te controleren/wijzigen op www.mijnntfu.nl ..
Calorieën verbranding rondje 28-12-2017 De kerstdagen zijn voorbij, de bomen kunnen worden afgetuigd en ook het eetfestijn is gelukkig weer voorbij, het wordt ..
Voor vandaag was er aardig weer voorspelt, maar jammer genoeg toch een kleine opkomst: Rob, Hans en even later kwam Wim. We besloten om een rondje Oud – Beijerland ..
Na alle droevige gebeurtenissen van de laatste weken, vandaag besloten om weer eens te gaan fietsen! Het is zondag het weer ziet er goed uit, dus met goede moed ..